Wspomnień czar/Magical memories


poniedziałek, 8 lipca 2019



No to się rozkręciłam na dobre z LO... jak z pod ziemi wygrzebałam ze stosu zdjęć swoją fotografię z jubileuszowego koncertu pewnego zespołu "dinozaurów" i po prostu musiałam ją połączyć z najnowszymi papierami TRICKSARTU! Oprócz wspomnienia niesie przesłanie, aby cieszyć się drobiazgami - bo są w życiu bardzo ważne!

Well I got full speed with LOs... as if from the underground I dug my photo from jubilee concert of one of the Polish old-school bands, and I just had to combine it with newest TRICKSART papers! Apart from a memory, it bears the golden thought, to Enjoy little things - for they are very important!




Użyłam / I used
Napis z TEGO ZESTAWU, one text of  THIS SET
z dodatkiem podbarwionego Gesso z domieszką Szklanych kulek / with the addition of Gesso and Glass microbeads,
dodatkowo użyłam/ additionally I used GEL-MEDIUM i nieśmiertelnego/ and immortal MAGIC Glue.


Killa Ree

Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)