guzikowe LO / button-ish LO


piątek, 27 grudnia 2019


Już się nawet nie należy dziwić, że kolejną inspiracją w moim wykonaniu jest LO -wsiąkłam na dobre. Tym razem mając zdjęcie rozsypanych guzików i pamiętając czasy, kiedy rozsypywałam na dywanie tysiące maleńkich szklanych koralików i zbierając je potem pieczołowicie - pomyślałam... cóż LO mówi to za mnie ;)
It is not even a surprise, that another inspiration form me is a LO - I got into it for good. This time, having a picture of spilled buttons, and remebering the old times, when I used to spill thousands of tiny glass beads on  my carpet, and then laboriously picking them up- I thought... - well this LO speaks volumes of it ;)





Użyłam/I used:
papiery/papers:
Summer Secrets dark script, wiosenne niebo świt, wiosenne niebo zmrok,
tektura/cardboard:
dekor kora, dekor koniczyna ażur, napisy z rekinem, ważki
media/media:
gesso białe
oraz/and: klej magic
Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)