Inspiracja: LO "Me, myself and I" | Sonrisa


poniedziałek, 8 lutego 2016



Witajcie!
Dziś mój debiut na blogu Tricksart. Ponieważ nie udało mi się podzielić z Wami moją pracą na wyzwanie z autoportretem, postanowiłam dzisiaj pokazać Wam scrapa ze mną w roli głównej. Rzadko takie powstają, ale do tego zdjecia mam szczególny sentyment. No i idealnie skomponowało mi się z papierami z kolekcji Venus .

Dodatkowo użyłam też maski oraz tekturowych dodatków: Ozdobników #4 i  Ozdobników #3.

Nie mogło zabraknąć też mediów. Jest pasta modelująca, mikrokulki oraz mgiełki: różowa i kobaltowa.

Hi!
Today it's my turn to share my first inspiration for Tricksart. I've prepared a LO with a picture of myself. I really like this photo and papers from Venus collection are just perfect for it!
I've used here also a stencil and some chipboards (this one and this one).
On my LO you can find also some media: modeling paste, glass filter and mists: pastel pink and pastel cobalt.


 

Pozdrawiam/Hugs






Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)