Płótno inaczej


piątek, 5 lutego 2016


Hej dusze. Dziś kolej na moją pierwszą inspirację na blogu TricksArt. Zazwyczaj nie robię takich  prac, ale skrzydła oraz trybiki dostępne w sklepie sprawiły, że odkryłam swoją drugą twarz.Wykonałam dziś płótno na którym umieściłam całą kompozycję. Na co dzień pracuję na mgiełkach, natomiast te pracę wykonałam za pomocą farb akrylowych 13arts. Obiecuję różnorodność prac i mam nadzieję, że nie raz, nie dwa skłonię Was ku eksperymentom!

Hey people. Today it's turn for my inspiration at TricksArt blog. I usually don't make such dark works, but die-cut chipboard - wings and cogs available in the store made me reveal my other side. Today I made a canvas on wchih I put yhe whole composition. I work with mists, but this work was made using acrylic paints. I promise you a variety of work and         I hope that sometimes I'll motivate you to some experiments!

hugs!
Aga






dodatkowo użyłam:
tekturki napisy
Pozdrawiam

Aga


Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)