pochlapany notes/ splashed notebook


czwartek, 18 lutego 2016


witajcie Kochani! 
jestem przeszczęśliwa mogąc być częścią tak wspaniałego DT :)
czas dziś na moją pierwszą inspirację i chciałam się z Wami przywitać notesem, dla którego poczyniłam zupełnie nową, nieco pochlapaną okładkę...
dominują kolory bardzo moje - turkusowo - miętowe i zupełnie nie wiem dlaczego akurat te mgiełki najszybciej mi się zawsze kończą ;P żeby jednak nie było za mdło dodałam też złote akcenty
cała idea tej okładki zaczęła się tak naprawdę od piórek!
jak tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że będą pierwszymi, które wykorzystam
są po prostu cudowne :)
Z doborem tekturowej serwetki do mojego łapacza snów też nie miałam problemu - ta idealnie uzupełnia się z wzorem powstałym przy użyciu maski i razem tworzą fajną kompozycję
całość powstała na papierze Sophie i w ogóle mi nie przeszkadzało, że są na nim też... śnieżynki ;P
ważne, że ma piękny kolor i dzięki temu jest uniwersalny :)
Hello darlings!
I'm very happy to be the part of the fantastic DT :)
Today's the time for my first inspiration and I wanted to welcome you with my notebook with the splashed cover that I made...
the dominative colours really match me - turquoise and mint - and I don't know why these particular mists are always empty ;P  but I didn't want it to be too bland, so I added a few gold accents.
The whole idea of this cover started from the feathers!
As soon as I saw them, I knew that they'll be my first thing to use,
they are simply marvelous :)
With the selection of carboard napkins, my dreams catcher also had no problem - the perfect complements to the model created using a stencil and together it mades really nice composition.
All works was created on the Sophie paper and in general it did not bother me that, they are snowflakes on it ;P
The most important things is that it has beautiful color and therefore is universal :)






czyż te piórka nie są zachwycające? 
:)
wykorzystane materiały

         KLEJ  MAGIC



warm regards/pozdrawiam ciepło!
Szafran and Team TricksArt

Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)