Trzy pory roku / Three seasons of the Year


poniedziałek, 26 listopada 2018


Cześć, tu Pinezka. Dziś chcę Wam pokazać pracę, która łączy ze sobą trzy pory roku: zimę, wiosnę i lato.
Jest to klasyczny layout, na którym znalazło się zdjęcie z połowy sierpnia, kiedy to pojechaliśmy w góry stołowe. Do zrobienia tego layoutu użyłam papieru wiosennego z kolekcji Spring Sky, paska papieru z kolekcji Here and Now oraz ścinków z zimowych kolekcji A Little While i Just Like That. W ostatniej chwili wymieniłam czarną okrągłą serwetkę na tekturowy dekor, który pieczołowicie malowałam na biało gessem przez pół godziny (każdy zakamarek), a później stwierdziłam, że lepiej by wyglądał, jakby był czarny. Tytuł całego layouta zrobił mi jeden z napisów z czarnego kartonu, a dodatkiem jest mój ukochany aparat ze szkła akrylowego.

Hello, it's Pinezka. Today I want to show You an layout which contains three seasons of the year: Winter, Spring and Summer.
It is a classic layout with the picture from our summer holidays in polish mountins. I used for it: a spring paper from Spring Sky collection,a strip of paper from Here and There collection and some scraps from two winters collection: A Little While and Just Like That collections. Just when I've finished these layout I decided to change the black doilees to our wooden decor, which I decided to paint in white with gesso. It took me some time, because this decor have a lot of details and after all I whish I haven't painted it in black. The title is made by one of our black cardstock signs and You will also find my beloved photo camera made from black acrilic glass.






Pozdrawiam, Pinezka i Team Tricksart



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)