Na przekór losowi - wakacje mam / just to cross the fate - I have vacation


poniedziałek, 9 września 2019


Ja wiem, że większość z Was ma wakacje za sobą, cóż, mnie to nie dotyczy, bo właśnie  je zaczynam... dwa tygodnie w ciepełku, gdzie mewy (a może rybitwy ;) ) gubią pióra nad brzegiem... by ludzie mogli je zbierać...
I tam sobie pomyślałam, że postaram się Was zainspirować do wykonania pracy niekoniecznie scrapowej, a raczej mediowej, organicznej. W moim wykonaniu wianek z mewą :)

I know, that most of You has your vacation time in the past already, well, it doesn't go for me, for I am just staring mine... two weeks of sun, where the seagulls (or maybe a terns ;) ) would loose some of the feathers for people to pick up at the seashore...
And so I thought that I can try to inspire you to make not necessarily work of plain scrapbooking, but more of a mixed-media one, organic. So behold a wreath with a seagull :)



 


w pracy użyłam / I used:
sklejkowe elementy:
tekturki/cardboards:
Napisy/Cardboard text: NA ZAMÓWIENIE
Media:

Killa Ree
Killa i zespół Tricksart


Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)