Gościnna Projektantka


sobota, 22 listopada 2014



Witamy Was serdecznie i zapraszamy dzisiaj na inspiracje naszej 
Gościnnej Projektantki :-)
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem pięknch, tworzonych z niezwykłą lekkością, prac Marty
Oto kilka słów od niej... 
Witam. Mam na imię Marta. Mam 30 lat i mieszkam z mężem i synem pod Krakowem. W świecie scrapowym jestem od niedawna , jednak wiem że zagoszczę w nim na bardzo długo. Jest to wspaniałe hobby, które pozwala mi na przeniesienie moich pomysłów w świat realny. Jest mi niezmiernie miło, że zagościłam w TricksArt i mogę  Wam pokazać kilka moich prac z produktami tej marki. Są one zrobione na sposób taki jaki lubię : czyli mediowo, z detalami, chlapaniami, maskami...  Gdy siadam do danej pracy robię ją z "marszu". W głowie mam mniej więcej jej wygląd, jednak po drodze czasem coś pozmieniam, a  zdarza się też, że w trakcie pracy zmieniam koncepcję  i wychodzi całkiem coś innego niż zakładałam wcześniej. Kartkę zrobiłam jednak dokładnie tak jak sobie wyobrażałam - miała być prosta. Pierwsze LO jest z dużą ilością mediów i dodatków - dużo się na nim dzieje. Drugie natomiast to tylko papier, maska, mgiełka, tekturka, stemplowanie i oczywiście w obu przypadkach zdjęcia ze zlotu w Krakowie. Mam nadzieję, że chociaż trochę Was zainspirowałam moimi pracami. Pozdrawiam, Marta.
...i Jej prace.
papier z kilekcji Venus Olivia
dekor kwadraty

papier z kolekcji Here And Now
ramki, czarne szkło akrylowe
alfabet, czarne szkło akrylowe
dekor kropeczki i stempel tło #4

papier Sophie

Marto, bardzo dziękujemy, że zechciałaś u nas zagościć :-)

Pozdrawiamy, Zespół TricksArt



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)