Inspiracja


poniedziałek, 17 listopada 2014


Witamy Was bardzo serdecznie :) 

Dzisiaj miał być świąteczny post, ale wczoraj zrobiłam dżem, bardzo jesienny, bo z dyni... Nie mogłam przecież zostawić takich zwykłych, gołych słoików... No i mamy post jesienny :-)
Do słoiczka możemy dorobić mały zeszyt na przepisy i już mamy piękny zestaw prezentowy dla kogoś bliskiego. To może jednak coś świątecznego w poście się znalazło :-)

Słoiczki ubrałam w papierowe serwetki, zrobiłam zawieszki z papieru EKO KREMOWY (świetnie się na nim drukuje), ozdobiłam MINI GRUSZKAMI i MINI JABŁKAMI, a wszystko przywiązałam SZNURKIEM YELLOW.
W przepiśniku dodatkowo wykorzystałam papier EKO BRĄZ, KOSZYCZEK i delikatnie psiknęłam go ŻÓŁTĄ MGIEŁKĄ.



Pozdrawiamy, Karmazynowy Kamyk i Zespół TricksArt

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)