Pudełko na skarby/ box for a treasures


piątek, 12 lutego 2016


Witajcie :) 
Wśród tak wielu wspaniałych mediowych prac, które teraz się tutaj pojawiają - prawda, że są bossskie?...  wtrącę się czasem ja z czymś dzieciowym, słodkim lub kwiatkowym...;) 
Dzisiaj mam pudełko na pamiątki dla Małej Mi ;)
Wykorzystałam papier Biscuits stars, konika, motylki, napis love oraz flagi.
Jeśli potrzebujecie jakiegoś spersonalizowanego napisu jak np. tu u mnie: Skarby Małej Mi, piszcie śmiało na sklepowego maila :)
Hello :)
Among so many great media works, which appear here now ( they are stunning, by the way, don't you
think ?) sometimes I'm coming with something in kids theme, cute and floral...;)
Today I want to share with you a box for Little Mis' mementos. I used a Biscuits scrapbooking paper "stars", inscription love, flags, butterflies and rocking horse.
If you need some personalized chipboard or any kind of special piece, like my inscription, you can write into the store's e-mail  :)






pozdrawiamy Was ciepło,
warm regards,

Becia i zespół/Team TricksArt

Pin It

2 komentarze :

Dziękujemy za Twoje słowa :)