Szybki scrap I Quick scrap


piątek, 18 marca 2016


Witam wszystkich.
Nigdy nie myślałam, że można wykonać scrapa w 15 minut. Może inaczej, nigdy nie przypuszczałam, że ja będę potrafiła to zrobić :)
Z braku czasu człowiek jednak potrafi odszukać w sobie pokłady energii aby coś zrobić w moment.
Dziś mam dla Was scrapa na brązowym kartonie, połączonym z turkusami i złotem.
Jest do dla mnie zestawienie idealne...
Hello everyone.
I never thought that someone could do the scrape in 15 minutes. At least I have never thought that I will be able to do this :)
For lack of time, however, we can find a lot of energy in ourselves to do something at the moment.
Today I've got for you a scrap on the brown cardboard, combined with turqouise and gold. This is perfect combination for me...






Do wykonania pracy użyłam między innymi / I used

Pozdrawiam serdecznie
Aga Baraniak


Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)