Mediowa tablica magnetyczna / Mixedmedia magnetic board


poniedziałek, 6 sierpnia 2018



Witajcie! Sonrisa z tej strony!

Witam Was dzisiaj bardzo wakacyjnie. Niektórzy pewnie odliczają już dni do urlopu. inni, tak jak ja, czas wakacyjnego odpoczynku mają za sobą i już zastanawiają się, jak zachować wakacyjne wspomnienia i co zrobić z przywiezionymi pamiątkami. Od pewnego czasu do tej ostatniej kwestii - pamiątek - podchodzę mocno minimalistycznie. Postanowiłam z każdej wyprawy przywozić tylko pamiątkowe magnesy. Od zawsze bardzo mi się podobały, choć... nie mam, gdzie ich trzymać. Tradycyjne miejsce, czyli lodówka, u mnie jest zabudowane. Znalazłam jednak rozwiązanie tego problemu,a  z pomocą przyszły mi materiały Tricksart! Postanowiłam sama stworzyć sobie tablicę magnetyczną! 

Hi Everyone! It's Sonrisa here!

I come to you today with a kind of holiday inspiration. It's a magnetic board for my magnets, I buy on my every holiday trip. I am really keen on collecting them and I wan t to have them not, as usual, in the kitchen on the fridge door, but on the wall upon my desk. That's why I decided to prepare a special board, using some Tricksart materials.




Do ozdobienia tablicy wykorzystałam Tricksartową maskę i tekturki - dekor i ważki

For decorating this board I've used this stencil and some chipboards - decor and dragonflies.


Wykorzystałam też wiele kwiatowych dodatków i oczywiście media, w tym dostępne w tricksartowym sklepiku gel medium, perłowe mgiełki i farbki.

I've used also a lot of mediums: gel medium, pearl mists and paints and of course some flowers.

Mam nadzieję, że tablica szybko zapełni się kolejnymi magnesami przywiezionymi z podróży.
I hope this board will be full of magnets brought from my journeys.

Pozdrawiam/Greetings,
Sonrisa and the Tricksart Team.


Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)